kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

Reklamy bardziej irytują kobiety
2009/4/27 0:10:00

Polskie reklamy telewizyjne bardzie irytują mężczyzn niż kobiety,mimo że krócej oglądają oni telewizję - wynika z badania OmnicomMediaGroup. Ogólnie spoty promocyjne bardziej denerwują też osoby starsze.

W Polsce średni poziom irytacji reklamami deklarowany przez mężczyzn wynosi, w skali od 1 do 10, 5,7 pkt i jest o 0,4 pkt wyższy niż w przypadku kobiet - pokazuje badanie przeprowadzone przez OmnicomMediaGroup. Mężczyzn bardziej denerwują spoty, mimo że oglądają telewizję przeciętnie o 48 minut dziennie krócej niż kobiety.

Ogólnie najwyższy poziom irytacji reklamami - 6 pkt - deklarują osoby w wieku 50-59 lat, które spędzają przez telewizorami średnio ponad 6 godzin dziennie. Odwrotnie jest u ludzi młodych (15-24 lata), wśród których przeciętny wskaźnik zdenerwowania telewizyjnymi przekazami promocyjnymi wynosi 4,9 pkt, co wiąże się z tym, że telewizję oglądają każdego dnia średnio przez 2,5 godziny. Natomiast wśród wszystkich respondentów poziom irytacji reklamami wynosi 5,4 pkt, z tym że aż co trzeci ankietowany deklaruje skrajne stanowisko - mocno denerwują go reklamy albo bardzo je lubi.


()
Oprac: Aleksandra Dudzisz

 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: irytujące reklamy, reklamy


 


 


 

Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »