Wzrost udziałów TVN24 oraz spadek średniego czasu poświęconego na oglądanie telewizji to najważniejsze wnioski płynące z podsumowania pierwszego kwartału br. przez TNS OBOP.
Cieplejsza od ubiegłorocznej zima przyniosła spadek średniego dziennego czasu, jaki Polacy poświęcili na oglądanie telewizji. W porównaniu z pierwszymi trzema miesiącami 2006 r. telewizję oglądaliśmy przez 3 godziny i 43 minuty dziennie, czyli krócej o 8 minut. To najniższy wynik od 2002 roku, kiedy Polacy każdego dnia od stycznia do marca oglądali telewizję średnio przez 3 godziny i 41 minut.
W porównaniu z pierwszym kwartałem ubiegłego roku największy wzrost udziałów w oglądalności zanotował TVN24. W rankingu najlepiej oglądanych programów prowadzi „M jak miłość”. Wśród 10 najchętniej wybieranych programów znalazły się także transmisje skoków narciarskich oraz transmisja wręczenia Telekamer.
Liderem programów informacyjnych pozostają „Wiadomości” w TVP1. Drugie miejsce zajął „Teleexpress”, wyprzedzając „Fakty” w TVN.
Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »