kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

Marzenia Polek - rodzina i zdrowie
2008/9/13 17:10:00

Z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP na zlecenie BBC Lifestyle wynika, że Polki wiążą swoje największe marzenia z takimi wartościami jak zdrowie i rodzina.

Dla blisko co piątej kobiety (17%) największe marzenie dotyczy życia zawodowego i sytuacji materialnej. Wśród największych pragnień Polki wymieniają również te związane z miejscem zamieszkania (17%). Jeden z typów marzeń, które zostały objęte badaniem, dotyczył mody i urody. Polki najczęściej chciałby wydawać większe sumy pieniędzy na modę i urodę (58%) oraz wymienić zasoby swojej szafy na zgodne z obecnie obowiązującymi trendami (45%). Ponad co czwarta kobieta (29%) deklaruje, że gdyby mogła, poświęcałaby więcej czasu na zakupy. Polki nie mają również oporów przed zmianami w swoim wyglądzie - 28% twierdzi, że chętnie skorzystałoby z porad stylisty lub wizażysty, który na co dzień współpracuje ze znanymi osobami i gwiazdami.

Marzenia Polek różnią się w zależności od zmiennych społeczno-demograficznych. Potrzebę zwiększonych wydatków najczęściej deklarują młode kobiety, które się jeszcze uczą (78%), są w wieku 15-24 lata (72%), stanu wolnego (68%), z wykształceniem podstawowym (66%). Natomiast dostosowanie zasobów szafy do obecnie obowiązujących trendów mody najczęściej marzy się kobietom w wieku 35-44 lat (55%), pracującym umysłowo (54%). Polki posiadające dzieci (48%), nieco częściej niż kobiety bezdzietne (40%), chciałyby odświeżyć zasoby swojej szafy. „Badanie obrazuje różnorodność marzeń każdej Polki. Z jednej strony największe marzenia dotyczą kwestii powszechnie postrzeganych jako ważne, takich jak zdrowie, rodzina oraz sytuacja zawodowo-materialna. Z drugiej strony Polki marzą również o sprawianiu sobie codziennych przyjemności związanych z modą i urodą” – komentuje wyniki Katarzyna Dziekańska-Lewandowska, badacz rynku TNS OBOP.


TNS OBOP
Oprac: Aleksandra Dudzisz

 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: TNS OBOP, marzenia, rodzina, zdrowie


 


 


 
Przepis dnia: Pavlova biała z kiwi

Uzależnia i powoduje, że ci którzy szukali dotąd zastosowania dla "nadmiarowych" białek, mają problem co zrobić z żółtkami.»