kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

Jackpot i Cottonfield pomagają Wioskom Dziecięcym
2008/9/16 0:10:00

W sklepach Jackpot i Cottonfield od początku września można kupić koszulki z napisem „Because Education Matters” („Bo edukacja ma znaczenie“), z których 15% dochodu ze sprzedaży przeznaczono na SOS Wioski Dziecięce.

Aktorzy Magdalena Cielecka i Piotr Adamczyk wspierają od kilku lat Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce, a jednocześnie są ambasadorami marek Jackpot i Cottonfield w Polsce. Firma IC Companys, właściciel obu marek oraz od niedawna platynowy sponsor SOS Wiosek Dziecięcych, zainteresowała się więc pomocą dla tej organizacji. Dodatkowo planuje zorganizować w okresie przedświątecznym wycieczkę do Warszawy dla dzieci z SOS Wiosek Dziecięcych. Swój udział w realizacji części programu wycieczki zapowiedzieli Magdalena Cielecka i Piotr Adamczyk, a także Marta Żmuda-Trzebiatowska, która od kilku tygodni jest ambasadorką Cottonfield Woman.
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce opiekuje się 440 dziećmi, które w wioskach mogą prowadzić normalne życie – jak ich rówieśnicy ze zwykłych rodzin. Każda wioska dziecięca to osiedle domków, w których dzieci mieszkają z zastępczymi rodzicami. W każdym domu mieszka osobna rodzina. Ważną zasadą jest nierozdzielanie naturalnych braci i sióstr (dom znalazły tu rodzeństwa 6-7-8-osobowe).
Źródło: sos-wd.org



Oprac: Aleksandra Dudzisz

 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: Cottonfield, Jackpot, Magdalena Cielecka, Piotr Adamczyk, SOS Wioski Dziecięce


 


 


 

Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »