kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

Fioletowa Bransoletka
2006/12/16 1:20:00

Każdego dnia na raka szyjki macicy umiera w Polsce 5 kobiet. Celem kampanii „Chronię życie przed rakiem szyjki macicy” jest uświadomienie kobietom, że rak szyjki macicy, będąc drugim co do częstości występowania nowotworem złośliwym u kobiet, stanowi poważne zagrożenie dla ich zdrowia i życia.

Kampania ma jednak także pozytywny przekaz: rakowi szyjki macicy można zapobiec poprzez odpowiednią profilaktykę. Akcja Fioletowa Bransoletka to kolejna inicjatywa w ramach kampanii „Chronię życie przed rakiem szyjki macicy”. Jej celem jest zbiórka funduszy na rzecz Kliniki Onkologii przy ul. Wawelskiej w Warszawie. Możesz się przyłączyć do Akcji i za symboliczną kwotę 20 zł nie tylko otrzymać Fioletową Bransoletkę – ręcznie wykonaną przez koronczarki z Koniakowa, ale także wesprzeć szczytny cel. Aby wspomóc Klinikę wystarczy wejść na stronę Programu Różowa Konwalia (www.rozowa-konwalia.pl), który jest partnerem kampanii i za symboliczną kwotę 20 zł, przelaną na specjalnie uruchomione konto, zgłosić chęć zakupu bransoletki.

Można też kupić specjalny kalendarz. Do udziału w sesji zdjęciowej do Kalendarza, promującego Akcję Fioletowa Bransoletka, zostało zaproszonych 12 znanych kobiet. Dołączyły do nich: pomysłodawczyni Kalendarza Ilona Felicjańska oraz jedna z ambasadorek kampanii, Anna Korcz z córkami.

Więcej informacji na stronie:



Oprac: Aleksandra Dudzisz

 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: fioletowa bransoletka, lek, rak szyjki macicy, szczepionka


 


 


 

Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »